piątek, 24 sierpnia 2012

Wróciłam :D !

Hej, hej :D
 Jak widać wróciłam :P w dodatku z nowym wyglądem bloga ^^ Mam nadzieje, że się wam on podoba. Trochę się nad nim namęczyłam ;)

Dobra a teraz przejdźmy do rzeczy. Zmieniłam wystrój bloga gdyż rozdział 16, ostatni który wstawiłam, jest tak jakby ostatnim rozdziałem tamtej historii. Kolejny rozdział 17 jest początkiem czegoś nowego. Ostatni post zakończyłam właśnie w momencie gdy Amanda / Annabel  wyjeżdża do Nowego Jorku, zostawia wszystko za sobą, po to aby kolejny post mógł zacząć się właśnie od tego nowego życia. Życia bez świadomości własnych wspomnień, czegokolwiek. Życia w oszustwie nie znając prawdziwej siebie. Dla głównej bohaterki to druga szansa, być może na lepsze życie.
Dlatego uważam iż jest to 2 część jednego opowiadania.

Ten rozdział (17 ;P ) powinien się pojawić już niedługo, gdyż właśnie biorę się za jego pisanie :D

Zapraszam na ciąg dalszy <3

5 komentarzy:

  1. *rycze* Ona musi być z Zayn'em.! Musi.! :'(

    OdpowiedzUsuń
  2. To ja czekam na rozdział mam nadzieje że szybko dodasz

    OdpowiedzUsuń
  3. Awwwwwwwwwwwwwwww kocham cię :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham tego bloga :D
    zapraszam również do siebie
    http://zawsze-there-gdzie-you.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń