środa, 17 października 2012

Moje przeoczenie ;)

Dostałam jakiegoś zaćmienia xd Nie pamiętam czy uzupełniałam bohaterów czy też nie :D no ale że jestem leniwa i nie chce mi się wszystkiego szukać, tak więc dodaje bohaterów tutaj ;P Najwyżej będą 2 razy.

Wybaczcie moje przeoczenie :)



Austin Miller – 17 latek mieszkający w Nowym Jorku. Chodzi do szkoły wraz z Annabel oraz jest chłopakiem jej przyjaciółki. Przystojny blondyn, na którego lecą wszystkie dziewczyny w szkole. Zakochany w sobie. Bywa zarozumiały. Mimo to jest godny zaufania i potrafi wysłuchać i pomóc w każdym problemie. Jest też zabawny, wesoły i wyluzowany. Kocha sport i samochody.


Xavier Miller – chłopak Annabel i przyrodni brat Austina oraz jego najlepszy przyjaciel. Ma 17 lat. Został adoptowany w wieku 2 lat. Jest przeciwieństwem blondyna. Ma ciemne włosy i nieziemskie brązowe oczy. Jest spokojny i tajemniczy, jednak przy bliskich staje się zabawny, wesoły, pełen życia. Nie lubi dopuszczać do siebie obcych ludzi. Tak jak Austin potrafi wysłuchać i pomóc. Jest bardzo wyrozumiały i poza swoją dziewczyną nie widzi świata. Kocha grać na gitarze.



Jasmine McCover – ma 17 lat. Jest przyjaciółką Annabel z Nowego Jorku. Jak każde z nich - wesoła i zabawna. Zawsze entuzjastycznie nastawiona do życia.  Jej chłopakiem jest Austin, którego zna prawie całe swoje życie. Kłóci się z nim znacznie częściej niż z jego bratem Xavier’em , który również jest jej przyjacielem. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz